Kesäkukat tuovat väriä ja iloa pihoille

Kirkkonummen Huolto Oy palvelee kesäistutusten hoitamisessa

Tuhannet Kirkkonummen Prismassa käyneet asiakkaat ovat ihastelleet tänä kesänä Prisman ovien edustojen kesäkukkaistutuksia.

Kirkkonummen Huollon yhtenä palvelumuotona ovat kesäistutukset ja niiden hoito. Puutarhurimme auttavat ja suunnittelevat tarvittaessa jopa pihalle uuden ilmeen.

Palaute on ollut erittäin myönteistä, kerrotaan Prismasta. Tässä asiakkaan päivitys sosiaalisessa mediassa:

Kukat Prisma

”Näin kaunis kukka-asetelma on Kirkkonummen Prisman edustalla. Luultavammin erivärisiä miljoonakelloja.”

– Hotelli Majvik ja Hotelli Rantasipi Siuntion Kylpylä ovat kummatkin omalla tavallaan vaativia kohteita kasvinhoidollisesti mutta antavat samalla valtavan paljon. On miellyttävää hoitaa näitä kohteita, kertovat puutarhainnoittajamme Chati sekä muut puutarhatöitä tekevät.

Kukat Majvik

Kukat Rantasipi

Kauniit kesäkukat ja hoidetut istutukset tuovat pihoille viihtyisyyttä ja ovat upeat katsella. Hyvin hoidetut pihat antavat kaikille iloa.

Vaikka kesä on vielä kauneimmillaan, suunnitellaan jo syksyn töitä ja tehdään aikataulua pensasaitojen leikkauksille ja muille syksyn puutarhatöille, joita tullaan Kirkkonummen Huolto Oy:n toimesta tekemään.