Yhtiökokouskutsujen toimittaminen sähköisessä muodossa

YHTIÖKOKOUSKUTSUJEN TOIMITTAMINEN SÄHKÖISESSÄ MUODOSSA

Asunto-osakeyhtiölaki mahdollistaa yhtiökokouskutsujen toimittamisen sähköisesti. Kokousmateriaali toimitetaan kokonaisuudessaan osakkeenomistajille sähköpostitse, jolloin se on helposti luettavissa tietokoneella tai eri mobiililaitteilla, myös itse kokouksessa.

Sähköinen materiaalin toimitus vähentää paperin tuottamista ja postitusta. Tee sinäkin ympäristöteko ja vastaanota kokousmateriaali sähköisesti.

Moni osakkeenomistaja on jo siirtynyt tähän paperittomaan järjestelmään, myös Te voitte edelleen tehdä tämän. Jos haluatte jatkossa yhtiökokouskutsut sähköisesti, ilmoittakaa niitä varten soveltuva sähköpostiosoite joko lähettämällä osoite/osoitteet sähköpostitse osoitteella seidi.kukko@nullkirkkonummenhuolto.fi tai palauttamalla tämä lomake osoitteella:

Kirkkonummen Huolto Oy

Tallinmäki 4

02400 KIRKKONUMMI

HUOM! Mikäli asunto on merkitty useamman henkilön nimiin, tulee sähköpostiosoite antaa jokaiselle erikseen tai kaikkien valtuuttaa kutsun toimittaminen yhteen osoitteeseen.

Ystävällisin terveisin

Kirkkonummen Huolto Oy

————————————————————————————————————————————————————-

Vaihtoehto 1:

Sähköpostiosoite, mihin huoneiston _________ yhtiökokouskutsut voi lähettää on:

Osakas                                                              sähköpostiosoite

Vaihtoehto 2:

Yhteinen käytössämme oleva sähköpostiosoite, mihin kutsut voi lähettää:

sähköpostiosoite

allekirjoitus                                                   allekirjoitus