Isännöintia tuottaa iso joukko ihmisiä

Modernin isännöintiyrityksen toimintatavat – hyötyä yhtiöllesi

Isännöintipalvelun tuottaminen useiden oman alansa ammattilaisen toimesta on paras tapa tuottaa isännöintipalvelua. Yritykset jotka toimivat tällä edistyksellisellä tavalla ovat alan edelläkävijöitä.

Mitä hyötyä tästä sitten on? Toimintamalli antaa taloyhtiölle edellytykset saada parempaa palvelua ja poistaa turhaa byrokratiaa. Isännöitsijän ollessa lomalla tai poissa vaikka pitemmänkin ajan jatkuvat palvelut keskeytyksettä. Palvelua tuottavat monet muut henkilöt oman isännöitsijän lisäksi ja taloyhtiöllä on käytössään laajaa monen ammattilaisen osaamista.

Vaikka tuttu isännöitsijä onkin hallituksen kokouksissa ja antaa palvelulle kasvot, hoidetaan monet asiat muiden ihmisten toimesta, esimerkiksi asiakaspalvelussa. Voit tilata isännöitsijäntodistuksen tai hoitaa avaintilauksia. AsPa:ssa otetaan vastaan kiireelliset huoltokutsut. Huoltokutsuja voit myös laittaa tulemaan sähköisesti kotisivujen kautta.

Vastikevalvonnassa hoidetaan taloyhtiölle tulevien maksujen valvontatyöt ja peritään maksamattomia vastikkeita. Vastikevalvonnasta isännöitsijä saa tiedon poikkeamista, jolloin hallituskin saa tarvitsemansa tiedot.

Laskujen maksaminen ja reskontra huolehtii taloyhtiön laskujen maksamisesta ja kirjanpito pitää kirjaa tuloista ja menoista sekä laatii tilinpäätökset vuosittain. Talousosastomme koostuu 9 ammattilaisesta.

Teknisten palvelujen osalta täydentyvät Kirkkonummen Huolto Oy:n palvelut taloyhtiölle päin. Erilaisten remonttien ja saneerausten valvontaa, suunnittelijoiden kilpailutus, ja muita kilpailutuksia tehdään koko ajan. Kun taloyhtiön hallitus tarvitsee ammattilaisen tuen kokouksiinsa, ovat rakennusalan koulutuksen käyneet ammattilaisemme käytettävissä.

Kuten alussa mainittiin, ei sovi unohtaa, että isännöitsijä on myös oikeutettu lomaan tai saattaa muusta syystä olla poissa. Silloin keskinäinen tuurauksemme huolehtii taloyhtiöin palvelujen keskeytyksettömästä tuottamisesta.

Jotta taloyhtiö voi turvata itselleen keskeytymättömän laadukkaan palvelun, on valinta Kirkkonummen Huolto. Korkealaatuisen palvelun tuottamista on tehty jo yli 40 vuotta.

Kirkkonummen Huolto Oy
Kiinteistöpalveluja