Jobba hos oss?

Vår vision i Kirkkonummen Huolto är att vara Västra Nylands bästa och sakkunnigaste samt det bäst betjänande fastighetstjänstföretaget.

Kirkkonummen Huolto är känt för vår 40 år långa verksamhet, god service och högklassig fastighetsservice, till vilken sommartids utearbeten väsentligt hör.

Kirkkonummen Huolto Oy är Västra Nylands ledande företag inom fastighetstjänster, och vi producerar tjänster allt från Esbo till Hangö. Depåer har vi i Kyrkslätt, Ingå och Ekenäs.

Vi är det ledande fastighetsskötselbolaget i Västra Nyland. Vi har betjänat husbolag sedan 1974. Vi är ca 60 personer som levererar tjänster till över 300 kunder.

Intresset för våra tjänster ökar. Vi behöver mera kunnig personal för att förstärka vårt goda team. Vi söker

FASTIGHETSSKÖTARE

till Kyrkslätt området. Du har erfarenhet och kompetens, är betjäningsinriktad och att vara artig hör till din vardag. Inhemska språkkunskaper är till fördel. Du är en utåtriktad person som är van med kundbetjäning och van att ta itu med saker och ting. Du känner starkt, att Du klarar av knepiga situationer och Du känner att Du kan fylla de stora kraven. Vi ger Dig möjligheten att vara en del av vårt tuffa team vars mål är att bjuda överlägsna tjänster till våra kunder. Arbetet börjar enligt överenskommelse.

Tilläggsinformation (09) 221 9090 / Juha Tuomala och sänd ansökan till juha.tuomala@nullkirkkonummenhuolto.fi

VVS INSTALLATÖR

Du bör ha erfarenhet och kompetens som VVS installatör Ditt modersmål är antingen svenska eller finska. Du är en utåtriktad person som är van med kundbetjäning och van att ta itu med saker och ting. Du känner starkt, att Du klarar av knepiga situationer och Du känner att Du kan fylla våra stora krav. Vi ger Dig möjligheten vara en del av vårt tuffa team vars mål är att bjuda överlägsna tjänster till våra kunder. Arbetet börjar enligt överenskommelse. Tvåspråkighet (svenska och finska) ses som fördel.

Sänd Din ansökan till juha.tuomala@nullkirkkonummenhuolto.fi

VI SÖKER PERSONER FÖR SNÖRÖJNING MED SPADE UNDER VINTERPERIODEN 2023-2024

till områden i Kyrkslätt, Masaby och Veikkola. Arbetet varierar enligt snösituationen och är vid behov att man blir uppringd alltid då det snöar. Arbetet görs vardagar och veckoslut, oberoende vad klockan är. Arbetet är tidsbegränsat till slutet av vinterperioden.

Sänd Din ansökan genast åt juha.tuomala@nullkirkkonummenhuolto.fi