Om företaget

KIRKKONUMMEN HUOLTO OY – EXPERTEN I DIN TJÄNST

Kirkkonummen Huolto Oy är ett av sina kunder ägt serviceföretag inom fastighetsbranschen.
Kirkkonummen Huolto Oy producerar högklassiga disponent-, fastighetsskötsel- och städtjänster i Kyrkslätt och Västra Nyland.

Auktoriseringen av Disponenternas Auktoriseringsförening ISA ry är ett bevis på vårt långsiktiga arbete för hög kvalitet i all vår verksamhet. Vi iakttar det av ISA ry fastställda regelverket för god disponentpraxis (på finska). Vi är medlemmar i både Suomen Isännöintiliitto ry och Suomen Kiinteistöpalvelut ry.

I vår verksamhet satsar vi fortlöpande på en heltäckande utveckling av våra tjänster genom utbildning av personalen och utveckling av kostnadseffektiva rutiner.

För våra kunder innebär detta högklassiga helhetstjänster, bevarande av fastighetens värde samt ett trivsamt och tryggt boende.

I korthet

• Grundat 1974