Ahneimmat ovat keksineet keinon hyödyntää uutta tietosuoja-asetusta

Ahneimmat ovat keksineet keinon hyödyntää uutta tietosuoja-asetusta: taloyhtiöille lisälaskua henkilötietojen ylläpidosta

Palvelun maksullisuutta perustellaan uuden tietosuoja-asetuksen aiheuttamilla lisätöillä. Selvää ei ole mitä taloyhtiö kuukausimaksulla saa. Eräät toimistot ovat keksineet tilanteeseen sopivan maksullisen tietosuojapalvelumaksun.

–  Saamamme tiedon mukaan hinta vaihtelee 12,50 – 20,00 euron välillä kuukaudessa joka tekee vuodessa jopa lähes 250,00 € lisälaskua taloyhtiölle, kerrotaan Kirkkonummen Huollosta.

–  Olemme omalta osaltamme tehneet tarvittavat toimenpiteet eikä siitä laskuteta taloyhtiötä minkään erikoiskuukausimaksun muodossa, muistutetaan Kirkkonummen Huollosta

–  Kirkkonummen Huollossa henkilötietolakia on tähänkin asti noudatettu, joten ei tässä aiheudu mitään dramaattisia muutoksia toiminnassamme.

Lue lisää Helsingin Sanomat 13.5.2018

1.6.2018