Töihin meille?

Kirkkonummen Huollon visiona on olla Läntisen Uudenmaan paras ja asiantuntevin ja parhaiten palveleva kiinteistöpalveluyritys.
Kirkkonummen Huolto tunnetaan yli 40 vuoden toiminnastaan, hyvästä palvelusta sekä laadukkaasta kiinteistönhuollosta ja –hoidosta johon olennaisesti liittyy kesäaikainen ulkoalueiden hoito.

Kirkkonummen Huolto Oy on Läntisen Uudenmaan johtava kiinteistöpalveluja tuottava yritys, joka tuottaa palveluja Espoosta Hankoon. Varikoita meillä on Kirkkonummella, Inkoossa ja Tammisaaressa.

Olemme Läntisen Uudenmaan johtava kokonaisvaltaista kiinteistöpalvelua tuottava yritys. Olemme palvelleet taloyhtiöitä vuodesta 1974. Henkilökuntamme määrä on n. 60 ja hoidossamme on yli 300 asiakasyhtiötä.

Kiinnostus palvelujamme kohtaan kasvaa kovaa vauhtia. Tarvitsemme joukkoomme osaavaa ja palvelualtista henkilökuntaa vahvistamaan jo ennestään hyvää tiimiämme. Haemme

KIINTEISTÖNHOITAJAA

Kirkkonummen alueelle. Odotamme Sinulta vankkaa osaamista, erinomaista palveluhenkisyyttä ja kohteliaista käytöstä. Kotimaisten kielten hallinta on eduksi. Olet ulospäin suuntautunut asiakaspalvelija etkä pelkää tarttua työhön. Sinulla on vahva tunne, että osaat ratkaista visaisia pulmia ja tilanteita sekä Sinulla on tunne että täytät vaativat odotukset. Me annamme Sinulle mahdollisuuden olla osa mahtavaa tiimiämme jonka tavoitteena on tarjota kiinteistönpalveluja asiakkaillemme – palveluja joiden tason tulee olla ylitse muiden. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Lisätietoja (09) 221 9090 / Juha Tuomala ja lähetä hakemuksesi juha.tuomala@nullkirkkonummenhuolto.fi

LVI-ASENTAJAA

Sinulla tulee olla LVI-asentajan pätevyys ja kokemus. Äidinkielesi on joko suomi tai ruotsi. Olet ulospäin suuntautunut asiakaspalvelija etkä pelkää tarttua työhön. Sinulla on vahva tunne, että osaat ratkaista visaisia pulmia ja tilanteita sekä Sinulla on tunne että täytät suuret odotuksemme. Me annamme Sinulle mahdollisuuden olla osa mahtavaa tiimiämme jonka tavoitteena on tarjota kiinteistönpalveluja asiakkaillemme – palveluja joiden tason tulee jopa ylittää asiakkaidemme odotukset. Työ alkaa sopimuksen mukaan. Kaksikielisyys (suomi ja ruotsi) katsotaan eduksi.

Lähetä hakemuksesi juha.tuomala@nullkirkkonummenhuolto.fi

HAEMME KÄSILUMITYÖNTEKIJÖITÄ TALVIKAUDELLE  2023-2024

Työtä on tarjolla Kirkkonummen, Masalan ja Veikkolan alueilla. Työmäärä vaihtelee lumitilanteen mukaan ja on tarvittaessa työhön kutsuttava. Työtä tehdään arkisin ja viikonloppuisin kelloon katsomatta.  Tehtävä on määräaikainen lumityökauden loppuun.

Lähetä hakemuksesi heti juha.tuomala@nullkirkkonummenhuolto.fi

Kysymyksiin vastaa huoltopäällikkö Juha Tuomala, puh (09) 221 9090