Tarjouspyyntö

Isännöinnin merkitys kerros- ja rivitaloasunnossa asuvien 2,7 miljoonan suomalaisen elämään on merkittävä. Läntisellä Uudellamaalla tämän tärkeän työn paras ja monipuolisin osaaja on Kirkkonummen Huolto Oy yli 40 vuoden kokemuksella. Isännöinti on asiantuntijatyötä joka koostuu monen eri osa-alueen hallinnasta.

Varmista taloyhtiöllesi laadukas ja kohtuuhintainen kiinteistönpito. Me palvelemme juuri Sinun yhtiösi tarpeita. Täyttämällä alla olevat kentät varmistat, että saat kilpailukykyisen tarjouksen. Tarjouksen toimitusaika on n 2 viikkoa.

• Yhteystiedot

• Palvelut, joista tarjous halutaan

• Taloyhtiön tiedot

• Rakennukset

• Asuinhuoneistot

• Liikehuoneistot

• Muut tilat

• Saunat ja pesutuvat

• Autopaikat

• Lisätietoja

Hyväksymällä ehdot, vahvistat että olet lukenut ja hyväksynyt tietosuojaehtomme.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.