Isännöinti

Miksi sinun kannattaa valita Kirkkonummen Huolto Oy isännöintipalvelujen tuottajaksi?

Isännöinnin merkitys kerros- ja rivitaloasunnossa asuvien 2,7 miljoonan suomalaisen elämään on merkittävä. Läntisellä Uudellamaalla tämän tärkeän työn paras ja monipuolisin osaaja on Kirkkonummen Huolto Oy yli 40 vuoden kokemuksella. Isännöinti on asiantuntijatyötä joka koostuu monen eri osa-alueen hallinnasta.

Isännöintipalvelumme perustuu ajatukseen työnjaosta: yhtiön hallituksen pääasiallinen tehtävä on asioista päättäminen, isännöitsijä hoitaa juoksevat asiat. Isännöintipalvelumme on luottamuksellista ja se toteutetaan hyvässä yhteistyössä.

Isännöitsijöillämme on vähintään alan ammattitutkinto, jota myös ISA-auktorisointi edellyttää. Isännöitsijöiden koulutustaustoista löytyy mm. rakennusteknistä ja kaupallista koulutusta, mikä on hyödyksi niin vastavalmistuneiden kuin vanhempien talojen hoidossa.

Taloyhtiön asioita hoitavat isännöitsijän lisäksi kirjanpitäjä, vastikevalvoja ja reskontranhoitaja sekä asiakaspalvelumme. Lomien aikana Sinua palvelee tuuraava isännöitsijä.

Isännöinnin tehtäviin kuuluu tärkeänä osana myös korjausten valmistelu, olipa kyseessä pieni tai mittava hanke. Tarvittavat remontit ja saneeraukset tekee osaavien urakoitsijoiden ja yhteistyökumppanien verkosto, johon kuuluu kuntotutkijoita, suunnittelijoita, valvojia ja urakoitsijoita.

Tekninen isännöinti on tärkeä erikseen tilattava palvelu. Jos taloyhtiössä epäillään kosteus-vauriota, suunnitellaan korjauksia tai selvitetään vahinkoa, tekniset isännöitsijämme tulevat apuun. He tuntevat kiinteistötekniikan ja palvelevat kaikkia asiakasyhtiöitämme. He toimivat hallituksen apuna projekteissa ja hankkeissa. Hallitus saa asiantuntija-apua teknisen isännöinnin ammattilaisilta.

Tekninen isännöitsijäpalvelumme kattaa:

• katselmukset
  • tarkastukset
  • vesieristystarkastukset
  • vahinkoselvittelyt
  • tutkimuskäynnit
  • mittaukset
  • korjaussuunnitelmat
  • tarjouspyynnöt
  • urakoitsijavalinnan konsultoinnin
  • raportoinnin ja valvonnan.

Tilaajavastuulain vaatimat selvitykset:

Kuvagalleria