Yritys

KIRKKONUMMEN HUOLTO OY – OSAAJA KÄYTÖSSÄSI

Kirkkonummen Huolto Oy on asiakkaidensa omistama kiinteistöalan palveluyritys.
Kirkkonummen Huolto Oy tuottaa korkeatasoista isännöinti-, kiinteistönhoito-, ulkotyö-, vihertyö- ja siivouspalvelua Länsi-Uudellamaalla, mm seuraavilla paikkakunnilla Espoo – Kirkkonummi – Siuntio – Inkoo – Lohja – Raasepori – Hanko.

Isännöitsijöiden Auktorisointiyhdistys ISA ry:n auktorisointi on osoitus Kirkkonummen Huolto Oy:n pitkäaikaisesta työstä korkean laatutason saavuttamiseksi kaikessa toiminnassaan. Kirkkonummen Huolto Oy noudattaa ISA ry:n vahvistamaa hyvää isännöintitapaa ja ohjeistusta.  Kirkkonummen Huolto Oy on sekä Suomen Isännöintiliitto ry:n että Suomen Kiinteistöpalvelut ry:n jäsen.

Kirkkonummen Huolto Oy panostaa toiminnassaan jatkuvasti palvelunsa kokonaisvaltaiseen kehittämiseen, henkilökuntaansa kouluttamalla ja kustannustehokkaita toimintatapoja kehittämällä.

Kirkkonummen Huolto Oy:n asiakkaille kaikki tämä merkitsee laadukasta kokonaispalvelua, kiinteistön arvon säilymistä sekä viihtyisää ja turvallista asumista.

Lyhyesti

• Perustettu 1974