Auditoinnista täydet pisteet 30.8.2016

Kirkkonummen Huolto Oy on ISA-auktorisoitu isännöintitoimisto ja osana auktorisointia liittyy joka kolmas vuosi tapahtuva auditointi. Auditoinnin suorittaa Det Norske Veritas GL:n auditoija.

Koko päivän kestävä tilaisuus on kaikin puolin opettavainen ja mielenkiintoinen jossa kiinnitetään huomioita eri prosesseihin ja miten ne on toteutettu.

Arvioinnin yhteenvedossa ei todettu ainuttakaan poikkeamaa vaatimuksien suhteen vaan kaikissa kohdissa vaatimustaso täyttyy. Lisäksi hyviä käytäntöjä todettiin kolme. Kyseiset käytännöt ovat sellaisia, joista arvioija jopa ilmoitti olevansa erityisen hämmästynyt poikkeuksellisen innovatiivisina ja hyvinä toimintatapoina.

Auditoinnissa tuli esille mm. pari hyvää ideaa, jotka tulemme siirtämään käytäntöön lähiaikoina, parantaaksemme edelleen palvelujamme.

Auditoinnin suorittaja suosittelee Kirkkonummen Huolto Oy:n auktorisoinnin jatkamista ISA ry:lle.

Kirkkonummen Huolto Oy on ollut ISA-auktorisoitu toimisto vuodesta 1991, eli ensimmäisiä toimistoja Suomessa.

yHTEENVETO 2016

AUKTORISOITUA ISÄNNÖINTIPALVELUA VUODESTA 1991