Huoneistotieto.fi

Kirkkonummen Huolto Oy:ssä otetaan käyttöön uusi Huoneistotieto.fi palvelu, jonka asennus tapahtuu syyskuun aikana. Huoneistotieto.fi palvelun kautta taloyhtiö ja asukkaat sekä osakkaat saavat ajan tasalla olevaa tietoa monista tärkeistä asioista. Lisäksi voit tarkastella omia tietojasi. Palvelu kokoaa yhteen olennaisen asumiseen ja omistamiseen liittyvän tiedon.

Huoneistotieto.fi taskussasi

Voit ladata sovelluksen AppStoresta tai Play -kaupasta. Sinulla on kaikki tarvitsemasi tieto koko ajan käden ulottuvilla. Voit käyttää palvelua matkapuhelimella, tabletilla tai tietokoneella. Helppoa ja käytännöllistä.

Tarkista maksutietosi

Voit tarkistaa palvelusta myös vastikemaksusi ja vaikka vesimaksujen määrän. Jos sinulla on maksamaton vastike, löydät saldon, pankkitilinumeron ja henkilökohtaisen viitenumerosi. Maksaminen hoituu tuossa tuokiossa. Lisäksi voit tarkistaa palvelusta huoneistosi lainaosuuden.

Taloyhtiön tiedot

Sivulta löytyy esimerkiksi taloyhtiön asiakirjat, ilmoitustaulu ja asumisen tietopankki, josta löydät hyödyllistä taloyhtiöihin ja asumiseen liittyvää tietoa.

Hallituksella on pääsy yhtiön maksutietoihin, asiakirjoihin, kuten pöytäkirjat ja muu hallintoon liittyvä materiaali. Tehokasta ja läpinäkyvää.

Viestit

Viesteissä näet Kirkkonummen Huolto Oy:n lähettämät viestit ja tiedotteet. Viesteistä tulee ilmoitus, jolloin saat ne aina välittömästi. Esimerkiksi vesikatkoksen saat tietoosi heti, kun siitä saapuu ilmoitus Kirkkonummen Huoltoon. Viestintätilanteita on monia, ja viestintä nopeutuu ja tiedät koko ajan missä mennään.

Aikataulu ja lisätiedot

Asennuksen tapahduttua ryhdymme aloittamaan järjestelmän käyttöönottoa. Toivomme kaikkien kynnelle kykenevien ottavan Huoneistotieto.fi palvelun käyttöön, jolloin yhtiönne siirtyy täysin uuteen aikaan ja uudelle tasolle viestinnässä ja asioiden hoidossa.

Huoneistotieto.fi – taloyhtiön asioiden hoito ajasta ja paikasta riippumatta

27.9.2019