Isännöintialan digikehittämisen esikuvat palkittiin Isännöintipäivillä

Julkaistu: 7.9.2017

Isännöintiliitto palkitsi Isännöintipäivillä Tampereella tekijöitä, jotka ovat kehittäneet ja käyttäneet digiosaamistaan erityisen hyvin asiakkaiden ja yrityksensä hyväksi.

Lavalle nousi toimitusjohtaja Benjam Kukko vastaanottamaan palkinnon Isännöintiteko 2017 jonka voitto tuli Kirkkonummen Huoltoon.

-Kirkkonummen Huolto Oy on ottanut suuren askeleen asioiden hoitamisessa uudella nykyaikaisella tavalla. Tämä on vasta alkua sillä tulevaisuudessa monet asiat voidaan hoitaa sähköisesti. Kehitämme omaa toimintakulttuuriamme ja tulemme olemaan eturintamassa nykyaikaisten palvelujen käyttöönotossa. Tämä tarkoittaa, että erilaiset tiedotukset ja asioista tiedottamiset tulevat olemaan lähes reaaliaikaista – ja tämä visio ei ole edes kovin kaukana.

Asumisen palveluiden tuottaminen isännöintipalvelujen rinnalla on iso mahdollisuus tulevaisuuden isännöinnille. Tähän asiaan olemme miettineet ratkaisuja ja tulevaisuudessa verkkokauppamme palvelukonseptia kehitetään asiakastoiveiden mukaan. Asumispalveluiden verkkokauppa aukeaa 11.9.2017. Siellä asukas voi tilata esimerkiksi huolto- ja siivouspalveluja sekä taloyhtiön dokumentteja.

– Emme enää huolehdi vain seinistä, vaan myös asukkaista. Palvelut täytyy suunnata sekä rakennuksiin että siellä asuviin ihmisiin, sanoo Kirkkonummen Huollon toimitusjohtaja Benjam Kukko.

Isännöintipäivät on isännöintialan suurin vuosittainen tapahtuma, jonne alan ammattilaiset kokoontuvat kouluttautumaan ja verkostoitumaan. Isännöintipäivät 2017 olivat syyskuun 6. – 8. Tampereella.

Kirkkonummen Huollon Benjam Kukko, 10+ Isännöinnin Sami Asujamaa sekä Helsingin Seudun Isännöitsijöiden Nina Gromoff ja Esko Pietikäinen saivat Isännöintiliiton palkinnot digiosaamisestaan. Kuva: Opa Latvala

11.9.2017