Kirkkonummen Huolto Oy päivittää kalustoaan

Kirkkonummen Huolto on päivittänyt traktorikalustoaan. Uusi Valtra korvaa aiemmin käytössä ollutta vanhempaa kalustoa.

Hankinnalla on merkittävä ympäristövaikutus, sillä kyseisen traktorin tekniikka on uusinta uutta ja päästöarvot täyttävät tiukimmat päästövaatimukset.

Luotettavuudestaan, kestävyydestään ja polttoainetaloudestaan kuuluisat AGCO Power -moottorit ovat ympäristöystävällisiä ja hiljaisia. Ne takaavat suuren vääntömomentin suurella nopeusalueella, joka tekee Valtra A -sarjan traktorista erinomaisen helposti käsiteltävän koneen niihin Kirkkonummen Huolto Oy:n tarpeisiin, jossa samalla tarvitaan pienempiä koneita enemmän tehoa ja voimaa.

Kuva: Kirkkonummen Huolto Oy:lle luovutettiin uusi Valtra traktori 26.2.2020. Vasemmalta Antti Janhonen Agco Suomi Oy sekä huoltopäällikkö Juha Tuomala, kiinteistönhoitaja Ove Grundström ja huoltoesimies Veli-Matti Salmivaara.

Julkaistu 27.2.2020