Luotettavuus hintaa tärkeämpi

Luotettavuus on hintaa tärkeämpää kiinteistöpalveluiden hankinnassa

Luotettavuus on ohittanut hinnan kiinteistöpalveluiden valintaperusteena, kertoo ISS:n teettämä kiinteistöpalvelualan mainetutkimus.

Luotettavuus ja varmuus ovat tärkeimpiä kriteerejä, joilla kiinteistöpalvelualan asiakkaat valitsevat palveluiden toimittajan. Tutkimuksessa kaksi kolmannesta vastaajista nimesi tärkeimmäksi luotettavuuden.

-Tämä on erittäin myönteinen uutinen ja osoittaa, että hyvän ja luotettavan sekä korkealaatuisen palvelun merkitys ymmärretään. Halutaan tehdä valinta toimivasta kokonaispalvelusta. Juuri nämä ovat tavaramerkkejämme, kertoo tj. Benjam Kukko Kirkkonummen Huolto Oy:stä

Vastaajista valtaosa oli sitä mieltä, että kiinteistöpalvelualalla on merkittävä rooli Suomen rakennuskannan hoitajana ja ihmisten työllistäjänä.

Yli kaksi kolmesta vastaajasta uskoi, että kiinteistöpalvelualan suurimmat yritykset toimivat aktiivisesti harmaan talouden torjumiseksi.

– Kirkkonummen Huolto Oy:ssä ei hyväksytä harmaata taloutta missään muodossa. Kaikkien palveluntuottajien ja kumppaneiden on ehdottomasti täytettävä tilaajavastuun velvoitteet. Yhteiskuntavastuu on oleellinen osa toimintaamme, sanoo Benjam Kukko KH Oy:stä.

Luotettavuus on hintaa tärkeämpi