Olemme saaneet paljon kiittävää palautetta – kiitämme nöyrästi palautteesta

Hyvä kiinteistöpalveluja toimittava yhteistyökumppani on taloyhtiölle arvokas asia, vaikka kumppani ei sitä juuri koskaan kuulekaan. Kiinteistöpalveluja ovat isännöinti, sisältäen niin hallinnon kuin taloudenkin tehtävät hoito- ja huolto, ympäristöpalvelut eli ns. ulkotyöt, johon kuuluvat sekä talven että kesän työt, tekniset isännöintipalvelut, erilaiset tarkastuspalvelut, siivouspalvelut, puutarhurin palvelut ja rakentamis- ja saneerauspalvelut. Kirkkonummen Huolto Oy:stä nämä kaikki palvelut järjestyvät yhdellä puhelinsoitolla.

Olemme nöyrän kiitollisia ja annamme suuren arvon saamistamme palautteista, olivatpa ne kriittisiä, rakentavia tai kiittäviä. Tässä alla muutama meille saapunut palaute.

” Kiitos jälleen kerran nopeasta, vaivattomasta ja hyvästä palvelusta! Ovisummeri toimii ja sähköt kunnossa.   Tyytyväinen asiakas Tanskarlantieltä”.

”Lämmin kiitos loistavasta asiakaspalvelusta ja ripeästä toiminnasta, kun keittiön hanaa käytiin Överbyntiellä katsomassa 18.11 ja 19.11 se oltiin käyty korjaamassa jätetyn infon mukaan klo.9.30.aikaan. Signeerauksessa oli: M.T.   Ystävällisin terveisin – AM –”

”Haluan kiittää näin asiakaspalautteena Kirkkonummen Huollon henkilökuntaa erittäin hienoista järjestelyistä laiva matkan/tapahtuman suhteen. Ohjelma oli ajan mukaista ja kiinnostavaa, joka herätti keskusteluita. Kaiken kruunasi illallinen yhdessä, jossa pääsimme nauttimaan riistapöydän ja muista herkuista rennossa seurassa. Toivottavasti ensi vuonna järjestetään sama taas.   -SP-, As Oy:n hall pj, Gesterby”

”Kovasti kiitoksia huoltomiehelle nopeasta toiminnasta ja lämpimästä patterista.   Terveisin erittäin tyytyväinen asukas Vernerintieltä”

”Kiitokset Kaarenpiha 3 huoltomiehelle hyvin sujuneesta yhteistyöstä!   Colliers”

”Jos nyt aina muistetaan valittaa vioista tai hoitamattomista töistä niin kyllä kiitostakin on syytä jakaa, kun sen aika on ja nyt todella on. Heräsin aamusta moottorisahan ääneen ja ihmettelin mitä pihallamme puuhataan? Huomasin Kirkkonummen Huollon auton tien sivussa ja olivat viikonloppuna lopullisesti rikkoutuneen puu lauta aitamme kimpussa vanhempi huoltomies ja nuorempi hänen seuranaan. Heti kysyin tottakai hallituksen puheenjohtajan ominaisuudessa kuka on soittanut asiasta ja valtuuttanut korjaamaan aidan, kun hallitus ei ollut tehnyt sitä. Tähän vanhempi mies sano hymyillen topakasti jotta minä, kun kävi niin rumasti silmään ja ei vaatinut, kun pari laudan pätkää ja ruuveja. Kättelin heti topakasti miehen kättä ja sanoin, jotta tämä on positiivista ja yllättävää palvelua ja teki minunkin päivästä aurinkoisemman. Eli kerran vielä suuret kiitokset huoltomiehille.    Gesterbyläisen As Oy:n hall pj”

”Heippa, mun on annettava nyt palautetta tästä keittiöstä (remontista). Kaikki toimi loistavasti ja nopeasti. Työnjohtajanne on todella ystävällinen, asiallinen ja mukavan helppo ihminen. Työmiehet ajallaan ja kaikki meni kuten sovittu. Isot kiitokset kaikille tässä mukana olleille henkilöille!    E ja J, Latokaski”

”Nyt on syytä taputtaa sille nuorelle pojalle joka oli tänään leikkaamassa taloyhtiömme nurmikoita. Erittäin hyvää ja huolellista työtä!   Terveisin / SM, Finnsbacka”

”Aamulla naisporukka käveli parkkipaikoiltamme tänne hotellin päärakennukseen ja kehuivat tullessaan että onpa meillä erinomaisesti hoidetut kävelytiet.

Upeaa kuulla tuollaista palautetta tällaisella kelillä ja täällä mäkimaastossa, ei pääse moni paikka sanomaan samaa!   Kiitos ja terkut.”

”Kiitokset lumenaurauksesta Kappelintie 2:sta. Ei ole vuosiin aurattu näin hyvin.”

”Enkä voi kuin onnellisena todeta että minun kohdalle on osunut maailman parhaat huoltomiehet. Ei niin pientä, tai isoakaan asiaa mitä eivät nopeasti ole hoitaneet. Aina hyvällä tuulella ja ymmärtäväisiä, kysyn sitten tyhmiä tai vähemmän tyhmiä asioita.   terv. Jättiläisenkaari 2:sta”

”Vill härmed ÖVERRÄCKA DAGENS ROS åt denna vänliga, professionella jour-gosse som reparerade termostatet i pannan.   Hälsn från Klövervägen, EKENÄS”

”oli kiva tulla töistä kotiin, kun lumityöt oli erittäin asiallisesti ja huolellisesti tehty. ISO kiitos siitä!   terveiset Neidonpuistonkuja 2:sta”

Tänä päivänä yleensä kiitos hyvästä työstä on se, että ei kuulu mitään. Kiittämisellä on kuitenkin erinomainen voima. Kiittäjälle jää hyvä mieli ja kiitoksen saanut tuntee sekä iloa että tyytyväisyyttä ja motivoi jatkossa yhä parempiin suorituksiin.

Hyvät lukijat, antamanne palaute käsitellään aina sisäisesti ja kiitokset annetaan tiedoksi kaikille ja erityisesti työn tehneelle. Teemme tulevanakin vuosikymmenenä työmme huolella, viipymättä ja pyrkien yhä parempiin tuloksiin palvellaksemme Teitä kaikissa kiinteistöpalvelun osa-alueissa. Kiitos luottamuksestanne.

19.12.2019