Romu Keinänen, Kirkkonummen Huolto ja Parkly pokkasivat Uudenmaan yrityspalkinnot

Kuvassa vasemmalta: Parklyn perustajat Daniel Bumann ja Päivi Raivio, Kirkkonummen Huollon toimitusjohtaja Benjam Kukko ja varatoimitusjohtaja Mika Mynttinen sekä Romu Keinäsen toimitusjohtaja Toni Keinänen.

Uudenmaan liitto kumppaneineen palkitsi Uudenmaan yrityspalkinnon 2024 saajat. Kiertotaloussarjassa voiton vei Romu Keinänen Oy Espoosta, pk-yrityksen sarjassa palkittiin Kirkkonummen Huolto Oy Kirkkonummelta ja startup-sarjan voitti Parkly Oy Helsingistä. Valinnat julkistettiin tiistaina 12. joulukuuta maakuntavaltuuston kokouksessa Helsingissä. Tällä kertaa palkinnon teemana oli yritysten vastuullisuus ja vaikuttavuus. Palkintoraadin mukaan teema nivoutuu vahvasti kaikkiin nyt palkittuihin yrityksiin.

Kirkkonummen Huolto kannustaa asukkaita vastuullisiin valintoihin

Pk-yrityksen sarjan voittaja Kirkkonummen Huolto on asiakkaidensa omistama kiinteistöalan palveluyritys. Pian 50 vuotta täyttävä yritys tarjoaa korkeatasoista isännöintiä, kiinteistönhoitoa ja siivouspalvelua Länsi-Uudellamaalla.

Yritys on kiertotalouden edelläkävijä omalla alallaan. Se kannustaa taloyhtiöitä ja asukkaita vastuullisempiin ratkaisuihin kierrätyksestä ja lajittelusta aina energiatehokkaisiin laitevalintoihin ja lämmitysratkaisuihin asti.

Pitkän historian lisäksi palkintoraadin vakuutti yrityksen laaja verkosto ja palveluketju, jossa uusia innovaatioita ja toimintamalleja kehitetään ja testataan kaiken aikaa.

− Katsomme tulevaisuuteen luottavaisina, sillä asumispalvelujen tarve on edelleen vahvasti kasvussa. Rakennettu ympäristö ja siihen liittyvät palvelut ovat tärkeässä osassa ihmisten omaisuuden säilyttämisessä ja hyvien asumisolosuhteiden tarjoamisessa, sanoo Kirkkonummen Huollon toimitusjohtaja Benjam Kukko.

Palkinto lämmittää Kukkoa, ja on hänen mukaansa osoitus yrityksen tekemän työn tärkeydestä. Tavoitteena on jatkaa hyväksi havaittuja toimintamalleja asiakaskunnan yhä kasvaessa.

20.12.2023