Seniorifestarit 2016

Seniorifestarit lauantaina 6.8.2016 klo 13 – 17

Kirkkonummen Huolto Oy on jälleen mukana pääsponsorina tässä hienossa tapahtumassa. Musiikista vastaa Rytmix ja Kari Lumikerokin on lupautunut tulla piipahtamaan tapahtumassa.

Kolmen lähihoitajan järjestämä seniorifestarit on jo taas tutussa paikassa, Volsin koulun hiekkakentällä. Sponsoreiden avulla tapahtuma on osallistujille ilmainen.

Tapahtuma on tarkoitettu Kirkkonummen kunnan ikäihmisille, mm laitoshoidossa oleville, kotihoidon asiakkaille, omaishoidon piiriin kuluville ja päivätoiminnan asiakkaille.

Tavoitteena on järjestää hauska musiikkielämys ikäihmisille. Vanhustyötä voi tehdä myös avarakatseisesti, pilke silmäkulmassa, elämyksiä tuottaen.

Olemme iloisia voidessamme osallistua näin hienoon tapahtumaan ja auttaa omalta osaltamme tapahtuman järjestelyissä ja läpiviennissä, kertoo huoltotoimen esimies Veli-Matti Salmivaara Kirkkonummen Huolto Oy:stä. Kirkkonummen Huolto Oy huolehtii kentän kunnostamisesta, pystyttää teltat ja auttaa ihmisiä paikan päällä. Paikalla on henkilökunnastamme useita.

Seniorifestareita rakennetaan