TALOYHTIÖN VUOSI – HEINÄKUU

Kesälomakuukausi, eli heinäkuu on hiljaisempaa aikaa, ellei taloyhtiössä ole menossa jotain korjaus- tai rakentamisurakkaa. Näin ollen taloyhtiön hallituskin voi viettää lomansa kesästä nauttien. Kiinteistönhoidossa tehdään erilaisia tarkistuksia ja hoidetaan piha-alueita.

Palvelujen tuottamisessa huomioidaan edelleen koronavirus, vaikka rajoituksiin on tullut muutoksia.

Hallinto

Hallitus lomailee ja kokoontuu vain tarvittaessa. Seurataan mahdollisten korjaushankkeiden etenemistä. Mikäli yhtiön oma isännöitsijä on lomalla, mahdolliset kiireelliset tehtävät hoidetaan Kirkkonummen Huollon päivystävien isännöitsijöiden toimesta.

Kiinteistönhoito

Ulkotyöt

Pihan nurmikoita leikataan ja huomioidaan mahdollisen kuivan kauden rajoitukset, jolloin leikkaamista ei tehdä, jotta nurmikon palamiselta vältyttäisiin.

Tarkistetaan salaojajärjestelmän toimivuus; tilataan kaivojen imutyhjennys ja verkoston puhdistushuuhtelu tarvittaessa.

Tarkistetaan sadevesijärjestelmän sekä sadevesi- ja erotinkaivojen toimivuus; tilataan tyhjennys tarvittaessa. Kattokaivojen toimivuus ja puhtaus tarkistetaan.

Sisätyöt

Tarkistetaan kylmäjärjestelmien ja lauhduttimien toiminta ja tehdään muita huoltokalenterin osoittamia tarkistuksia ja tehtäviä.

Viestintä

Huoneistotieto.fi palvelun kautta saat tiedot suoraan puhelimeesi. Taloyhtiön ajankohtaiset asiat löytyvät taloyhtiösi sähköiseltä ilmoitustaululta.

KIRKKONUMMEN HUOLTO palvelee koko kesäajan 8–16 arkisin ja hälytyspalvelu toimii 24/7 koko kesän. Tarvitset vain yhden puhelinnumeron + 358 9 221 9090

Liputuspäivät

6.7. Eino Leinon päivä, runon ja suven päivä.

7.7.2021