TALOYHTIÖN VUOSI – KESÄKUU

Kesäkuussa alkaa kesälomakausi. Kirkkonummen Huollossa kesälomat on pääsääntöisesti lyöty lukkoon ja taloyhtiön palvelujen katkeamattomuus niin isännöinnin, huollon kun siivouksen osalta on sovittu ja kesäajan tuurauksien yksityiskohdat katsotaan valmiiksi.

Hallitus kokoontuu kesäkuussa tarvittaessa, jos on tarpeen esimerkiksi valvoa korjaushankkeita ja kiinteistönhoidossa keskitytään kesäajan toimiin.

Toiminnassa on syytä huomioida koronanviruksen varotoimenpiteet, vaikka rajoituksia purettaisiinkin.

Hallinto

Valmistellaan/seurataan mahdollisten korjaushankkeiden etenemistä.

Sovitaan hallituksen ja isännöitsijän kesälomista ja kesäloma-ajan tuurauksista; sovitaan myös kiinteistönhuollon kesäpalveluajoista.

Kiinteistönhoito

Ulkotyöt

Nurmikoita leikataan ja istutuksia hoidetaan riittävästi. Huolehditaan ulkosiivouksesta ja pidetään pihat hyvässä kunnossa

Sisätyöt

Varmistetaan, että lämmityksen kesäsulku on kiinni.

Tarkkaillaan lämmönsiirtimen käyttöveden, automatiikan, pumppujen ja venttiilien toimintaa.

Säädetään käyttöveden painetta tarvittaessa ja tarkistetaan vakiopaineventtiilin toiminta.

Seurataan veden, lämmön ja sähkön kulutusta ja vertaillaan lukuja aiempiin, normeerattuihin lukemiin.

Viestintä

Huoneitotieto.fi palvelun kautta saat tiedot suoraan puhelimeesi. Taloyhtiön ajankohtaiset asiat löytyvät taloyhtiösi sähköiseltä ilmoitustaululta.

KIRKKONUMMEN HUOLTO palvelee koko kesäajan 8 – 16 arkisin.

Hälytyspalvelu toimii 24/7 koko kesän. Tarvitset vain yhden puhelinnumeron +358 9 221 9090.

Liputuspäivät

4.6. Puolustusvoimain lippujuhlan päivä, Suomen marsalkka C.G.E. Mannerheimin syntymäpäivä

13.6.  Kuntavaalit

26.6. Juhannuspäivä, Suomen lipun päivä (lippu nostetaan 25.6 klo 1800 ja lasketaan 26.6 klo 2100)