Taloyhtiöt haluavat hyvää kiinteistöpalvelua

Taloyhtiöt haluavat toimivaa ja nopeasti reagoivaa isännöinti- ja kiinteistönhuoltopalvelua. Asiakaskuntamme kasvaakin tasaisesti.

Isännöintiä ja kiinteistöhuoltoa on tuotettu Kirkkonummen Huollossa aivan yrityksen perustamisesta alkaen, vuodesta 1974. Kasvu on ollut kautta vuosien hallitun tasaista. Tällä hetkellä yrityksessä kiinteistöpalveluja tuotetaan 65 henkilön voimin, jonka lisäksi kesätöissä on noin 20 nuorta joka kesä. Tämä osoittaa osaamisemme ja asiakkaiden luottamuksen meitä kohtaan.

Asiakasyhtiöt saavat Kirkkonummen Huollosta:

– Henkilökohtaista palvelua arkisin 8 – 16 toimistossamme

– 24/7 päivystyksen kaikkina vuodenaikoina

– Oman isännöitsijän ja nimetyn huoltomiehen

– Oman kirjanpitäjän ja vastikevalvojan

– Laajan kumppaniverkoston ammattitaidon käyttöönsä

– Nykyaikaiset sähköiset palveluratkaisut niin isännöinnin kun kiinteistöhuollon palvelujen käyttöön ja läpinäkyvyyden todentamiseen

– Läntisen Uudenmaan johtavan kiinteistöpalvelujen osaajan kumppanikseen

Kirkkonummen Huolto Oy on kiinteistöpalvelujen asiantuntija, jolla on lähes 50 vuoden kokemus kiinteistöpalveluista. Tuotamme kaikkia kiinteistöpalveluja asiakasyhtiöillemme. Näitä ovat isännöinti, kiinteistönhuoltopalvelut, ulkotyöpalvelut ja siivous. Lisäksi autamme remontti ja saneerauspalveluja tuottamalla ja puutarhurin palveluilla.

Kiinteistöpalvelu on pitkäjänteistä yhteistyötä asiakasyhtiön hyväksi ja parhaaksi jotta kiinteistön omaisuus ja arvo säilyy. Pitkä kokemuksemme on hionut toimintatapamme siten, että tehtävät asiakasyhtiöiden hyväksi suoritetaan nopeasti, kustannustehokkaasti ja ajallaan. Palvelukuvaukset on laadittu siten, että kiinteään hintaan sisältyy lähes kaikki, jotta yllättäviltä piilolaskutuksilta vältytään.

Auktorisoitu toiminnan mittarina

Korkea laatu on ollut toimintamme perusajatuksena aina. ”Teemme työmme niin kuin tekisimme sitä itsellemme” ajatus ohjaa henkilökunnan toimintatapoja. Henkilökunta kouluttautuu omien tehtäviensä ohella. Kiinteistönhoitajat oppivat päivittäin uutta kiinteistötekniikkaa, taloushallinnon henkilöt kouluttautuvat omissa tehtävissään ja kaikilla isännöitsijöillä on vähintään IAT-koulutus. Toimintamme auditoidaan joka kolmas vuosi ulkopuolisen auditoijan toimesta.

Kirkkonummen Huolto Oy on saanut ISA-auktorisoinnin vuonna 1991, ollen ensimmäisiä ISA-auktorisoituja toimistoja maassamme. Lisäksi varatoimitusjohtajalla on henkilökohtainen ISA-auktorisointi, joita on maassamme vain muutamia kymmeniä.

Sovimme asiakasyhtiöiden kanssa aina palvelukokonaisuuden laajuudesta. Palvelu voi sisältää pelkän isännöinnin tai kiinteistöhuollon ja ulkotyöt, tai niin kuin yhä useammat valitsevat, kaikki yhtiön tarvitsemat kiinteistöpalvelut yhdestä paikasta. Silloin tarvitset vain yhden numeron, josta saat kaiken avun. Soitto asiakaspalveluun ja palvelupyyntöösi vastataan ja otetaan tehtävä hoidettavaksi. Jos tarvitset apua yöaikaan, sekin onnistuu samasta numerosta.

14.7.2022