Tekninen isännöitsijä hallitsee remonttien ja saneerausten kuviot

Kirkkonummen Huolto Oy tuottaa rakentamisen ja saneerauspuolen palveluita taloyhtiöille teknisen isännöintipalvelun toimesta. Kun taloyhtiössä alkaa suurempi saneerausurakka tarvitaan rakennuspuolen ammattilaisten apua.

Tekninen isännöitsijä on taloyhtiön hallinnollisen isännöitsijän työpari ja hallitukselle arvokas neuvonantaja. Teknisen isännöitsijän osaaminen on rakennus- ja saneerauspuolella. Sen tähden tekninen isännöitsijä onkin perehtynyt syvemmin esimerkiksi putkiremontteihin tai vaikka julkisivun saneerauksessa huomioitaviin asioihin.

Kirkkonummen Huollossa tekniset isännöitsijät ovat usein hankkeiden projektipäälliköitä, liittyyhän hankkeiden läpiviemiseen usein myös eri osa-alueiden hankintatehtäviä. Tällaisia ovat mm. kilpailuttamiset, saatujen tarjousten vertailut, tulosten esittelyt hallitukselle ja mahdollisesti yhtiökokoukselle.

Korjausten kokonaisvaltainen laadunvarmistus ja töiden valvonta tehdään laajuudesta riippuen joko teknisen isännöinnin toimesta tai erikseen valvonta ja suunnittelutöitä tuottavalta insinööritoimistolta.

– Kun hanke on viety mallikkaasti läpi, saa isännöitsijä ansaitsemansa kiitokset. Hankkeen aikana saatu tuki ja apu tekniseltä isännöinniltä on vienyt hanketta mallikkaasti eteenpäin, ja se näkyy hyvänä lopputuloksena asukkaille ja osakkaille.

Kun taloyhtiössä alkaa suurempi urakka, valitaan Kirkkonummen Huollossa asiaa varten kulloinkin parhaiten soveltuvat tekijät, niin teknisen isännöinnin eli projektipäälliköiden suhteen kun tarvittavien ostopalvelujen suhteen, esimerkiksi insinööritoimistot. Tämä tapa tuottaa parhaan lopputuloksen.

– Oma tekninen isännöinti ja projektipäällikköpalvelu on kultaakin arvokkaampaa. Työkaverilta saatava apu ja tuki edesauttaa asioiden nopeaa toimittamista ja lankojen käsissä pysymistä.

Kirkkonummen Huolto Oy:n remonttimiehet tuottavat mm. kylpyhuoneiden saneeraustyöt tarvittaessa oman henkilökunnan voimin

11.7.2019