Vastuullinen kesäduuni 2021

Kirkkonummen Huolto Oy:ssä tarjolla kesätyöpaikkoja kuten aiemmin

Kiinteistöpalveluala on perinteisesti yksi suurimpia nuorten työllistäjiä kesätöissä. Koronakriisi näkyi kesällä 2020 monilla aloilla ja osittain myös kiinteistöpalvelualalla kesätöiden määrään, koko alan osalta vähennys oli kolmannes. Kirkkonummen Huolto Oy teki järjestelyjä, joilla kesätöitä voitiin tarjota suunnitelman mukaan aiempien vuosien määrä.

– Kiinteistöpalveluala tarjoaa monelle nuorelle ensikosketuksen työelämään ja monet tulevat alalle kesätöiden kautta. Siksi pidämmekin tärkeänä, että järjestelyin voimme edelleen tarjota kesätöitä tulevana kesänä niin kuin 2020 kesällä, kerrotaan Kirkkonummen Huollosta.

Kirkkonummen Huolto mukana Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa

Kirkkonummen Huolto osallistuu tänäkin vuonna Vastuullinen kesäduuni -kampanjaan ja sitoutuu hyvän kesätyön periaatteisiin, joita ovat muun muassa hyvä hakijakokemus, mielekäs työ, perehdytys ja ohjaaminen, oikeudenmukaisuus ja tasapuolisuus sekä kohtuullinen palkka. Koronakriisin myötä vastuullisuus näkyy myös koronaturvalliseen työntekoon liittyvien käytäntöjen hallinnassa.

Kesätyöpaikkahaku 2021 on nyt avattu kotisivuillamme

1.2.2021